veelgestelde vragen over trapliften

1. Een traplift bestellen. Hoe werkt dat bij Simplife? 

Eerst en vooral komen wij vrijblijvend langs voor een adviesgesprek. Op basis van uw wensen kunnen we een gepersonaliseerde offerte opmaken en voorstellen. Mocht er een akkoord zijn dan meten we de trap in en maken we met u een afspraak voor installatie. Weet, indien bij spoed kunnen we dezelfde dag inmeten en installeren. 

2. Hoe breed moet mijn trap zijn?

Voor de UP trapliften raden we voor een comfortabele rit een minimale breedte van 70cm aan. Alles hangt ook een beetje af van persoon tot persoon. Uiteraard, wanneer de trap toch smaller is, bekijken we graag verder met u de mogelijkheden. 

veelgestelde vragen over scootmobielen

1. Moet ik mijn scootmobiel verzekeren? 

Elk toestel met een max. snelheid van 25km/u, ongeacht de aandrijving, blijft binnen de familiale verzekering gedekt.

Ga je zelf met de fiets, zeepkist, … zonder enige extra aandrijving, toch sneller? Dan is er geen probleem, manuele kracht blijft onbeperkt in snelheid.

Echter is een familiale verzekering nog geen wettelijke verplichting. Wel sterk aan te raden!

2. Hoe vaak heeft mijn scootmobiel onderhoud nodig? 

Er zijn niet echt termijnen hiervoor, we raden wel aan om ieder jaar een onderhoud te laten uitvoeren. Meer vragen over het onderhoud van een scootmobiel, vindt je op https://www.scootmobielonderhoud.be/